Windows XP Açılışta Programları Otomatik Başlatmak

0

Çalışmalarınızda sıklıkla kullandığınız bazı programları, bilgisayarınızı her açışta otomatik olarak açılacak bir şekilde ayarlayabilirsiniz. Böylece her şefe rinde aynı işlemleri yapmanıza da gerek kalmaz. Şimdi Word programını sıklıkla kullandığınızı düşünerek bilgisayarınızın her açılışında bu programın da açılmasını sağlayalım.

  1. Başlat (Start) menüsünden Tüm Programlar (All Programs) üzerine gelin. Farenin sağ tuşuna tıklayın. Açılan Kısayol menüsünden Tüm Kullanıcıları Aç (Open All Users) seçeneğine tıklayın.
  2. Başlat (Start) menüsü açılır. Programlar (Programs) simgesine çift tıklayın.
    Windows XP Start Menü Penceresi

    Windows XP Start Menü Penceresi

  3. Microsoft Word programının üzerine tıklayarak seçin, bu durumdayken farenin sağ tuşuna basarak elinizi tuştan çekmeden sol taraftaki Başlat Menüsü (Start Menu) yazan yere götürüp bırakalım. Word programının kısayolu Başlat Menüsü (Start Menu) altına kopyalanır.
    Windows XP Programlar Penceresi

    Windows XP Programlar Penceresi

  4. “Çarpı” işaretine tıklayarak “Başlat (Start)” penceresini kapatın. Başlat (Start) menüsünden Oturumu Kapat (Turn Off Computer) seçeneğini uygulayın ve oturumu tekrar açın.
  5. Windows başladığında yeni bir Word penceresi de beraberinde açılır. Word programında çalışmalarınıza başlayabilirsiniz. Bundan sonra bilgisayarınızı her açışınızda, Word programı da otomatik olarak başlatılır.

Açılışınızı eski haline döndürmek, işlemi iptal etmek için;

2.işlem adımını yapın. 3. adımda Word kısayolunu silin ve klasörü kapatınız.

Paylaş

Yazar Hakkında

Uzun yıllardır bilgisayarlarla iç içeyim. Sizler gibi bende Windows'la ilgili sorunlar yaşadım. Bu tecrübelerimi sizinle paylaşmak için buradayım..

Yorum Yazın